Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji

Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji

Urednik:
Tatjana Balažic Bulc, Jana Kenda, Meta Lah, Vesna Požgaj Hadži

Poučevanje tujih jezikov ima v Sloveniji dolgo tradicijo, in vsak jezik, ki je del te tradicije, pripoveduje svojo zgodbo. Monografija, ki jo imate v rokah, povezuje zgodbe posameznih jezikov v zgodbo z zgovornim naslovom Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji, ki ga je navdihnil prispevek o nemščini. Ko govorimo o tujejezikovnem poučevanju, ne moremo prezreti pomembne vloge – čeprav to ni vedno najbolj očitno – Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ki omogoča študij ali učenje več kot 30 različnih jezikov in hkrati izobražuje bodoče učitelje jezikov. Tu poteka tudi bogato znanstveno-raziskovalno delo na področju različnih filologij in visokošolske kot tudi osnovno- in srednješolske didaktike poučevanja tujih jezikov. Z vsemi temi dejavnostmi je Filozofska fakulteta danes v slovenskem prostoru na področju poučevanja jezikov edinstvena.

Leto izida: 2019

Št. strani: 323

Tip vezave: mehka vezava

ISBN: 978-961-06-0278-1

Redna cena: 24,90 EUR
Nazadnje ogledano
Similar publications
5700

publications

230

authors