

Content
Drugostopenjski magistrski pedagoški dvopredmetni študijski programi izobražujejo študente in študentke na splošnem humanističnem področju in jih hkrati usposobijo za prenos usvojenega znanja v različne vrste in oblike izobraževanja na vseh šolskih stopnjah. Diplomantke in diplomanti drugostopenjskih pedagoških dvopredmetnih študijskih programov si pridobijo znanja in usposobljenosti iz dveh predmetov in temeljnih pedagoških vedenj. Poleg ciljev, ki jih dosegajo na omenjenih področjih, so diplomanti in diplomantke usposobljeni za kompetentno delo pri pouku v osnovnih in srednjih šolah ter v drugih izobraževalnih ustanovah. Poleg tega lahko načrtujejo in izvajajo najzahtevnejša dela v različnih šolskih in obšolskih dejavnostih. Dvopredmetnost omogoča sposobnost intra- in interdisciplinarnega prenosa pri uporabi znanj, metodologije, razumevanja znanstvenih in pedagoških metod, pristopov ter procesov. Kombinacija humanističnih znanj s pedagoškimi omogoča diplomantom in diplomantkam razvijanje socialno-etične refleksije, strokovne kritičnosti in odgovornosti pri delu z ljudmi in informacijami, pri sodelovanju v skupnosti ter zavezanost profesionalni etiki. Magistrski pedagoški dvopredmetni študijski programi širijo nabor zaposlitvenih možnosti, saj diplomanti in diplomantke obvladajo dve strokovni področji.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami si oglejte na naslednji strani v želenem predstavitvenem zborniku.
P – predavanja; S – seminar; V – vaje; D – druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT – kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.
1. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragogika | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | letni |
Didaktika | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Didaktika geografije I | 15 | 30 | 30 | 0 | 6 | zimski, letni |
Organizacija ter izvedba ekskurzije in terenskega dela | 0 | 15 | 30 | 0 | 4 | letni |
Pedagogika | 30 | 10 | 5 | 0 | 3 | zimski |
Psihologija za učitelje | 45 | 30 | 15 | 0 | 7 | celoletni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 2 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 2 | 4 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 3 | 8 | |||||
Kombinacija z dvopredmetnim pedagoškim študijskim programom 2. stopnje Pedagogika ali Andragogika | ||||||
Didaktika geografije I | 15 | 30 | 30 | 0 | 6 | zimski, letni |
Organizacija ter izvedba ekskurzije in terenskega dela | 0 | 15 | 30 | 0 | 4 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 4 | 8 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 5 | 12 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Opazovalna praksa pri andragogiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri didaktiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri pedagogiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri psihologiji | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Humanistika in družboslovje | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Raziskovanje učnega procesa | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Slovenščina za učitelje | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 3 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Geografija Avstralije, Antarktike in Oceanije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski, letni |
Geografija Azije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski |
Geografija Latinske Amerike | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | letni |
Geografija Severne Afrike in Jugozahodne Azije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | letni |
Geografija Severne Amerike | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski, letni |
Strokovni izbirni predmeti 4 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Geografija Avstralije, Antarktike in Oceanije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski, letni |
Geografija Azije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski |
Geografija Latinske Amerike | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | letni |
Geografija Severne Afrike in Jugozahodne Azije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | letni |
Geografija Severne Amerike | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski, letni |
2. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Didaktika geografije II | 15 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Izbrane geografske vsebine za učitelje geografije | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | letni |
Pedagoška praksa - geografija | 0 | 30 | 30 | 0 | 6 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 8 | |||||
Kombinacija z dvopredmetnim pedagoškim študijskim programom 2. stopnje Pedagogika ali Andragogika | ||||||
Didaktika geografije II | 15 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Izbrane geografske vsebine za učitelje geografije | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | letni |
Pedagoška praksa - geografija | 0 | 30 | 30 | 0 | 6 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 2 | 8 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Geografija Avstralije, Antarktike in Oceanije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski, letni |
Geografija Azije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski |
Geografija Latinske Amerike | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | letni |
Geografija Severne Afrike in Jugozahodne Azije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | letni |
Geografija Severne Amerike | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski, letni |
Izbirni predmet - fiktivni | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Geografija Avstralije, Antarktike in Oceanije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski, letni |
Geografija Azije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski |
Geografija Latinske Amerike | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | letni |
Geografija Severne Afrike in Jugozahodne Azije | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | letni |
Geografija Severne Amerike | 45 | 0 | 0 | 0 | 4 | zimski, letni |
Izbirni predmet - fiktivni | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |