Sodobna šola in pouk v luči didaktične zapuščine Franceta Strmčnika
Urednik: Janica Kalin, Damijan Štefanc
Posebna vrednost monografije je v prepletanju teoretičnih razmislekov in empiričnih raziskav, s katerimi avtorji odkrivajo odgovore na temeljna vprašanja pouka in sodobnega vzgojno-izobraževalnega dela, hkrati pa si zastavljajo nova vprašanja za nadaljnje raziskovalno delo. Na temelju strokovnih razmislekov prof. Strmčnika gradijo nova spoznanja in nakazujejo perspektivo razvoja didaktične teorije ter (širših sistemskih ter praktičnih) rešitev znotraj vzgojno-izobraževalnega sistema v prihodnje. (izr. prof. dr. Eva Klemenčič Mirazchiyski) Knjiga, ki tematizira zapuščino prof. Strmčnika kot enega najvplivnejših slovenskih didaktikov, je tudi sama po sebi del te zapuščine: odpira namreč vprašanja, na katera je v drugi polovici 20. stoletja odgovore iskal Strmčnik, obenem pa je prav z načinom njihovega naslavljanja pomembno vplival na to, kako jih zmoremo misliti in jih artikuliramo še danes, ko skušamo nanje gledati s perspektive sodobnega izobraževanja in pouka. (prof. dr. Vera Spasenović) Monografija, ki vsebuje ne le znanstveno, pač pa tudi praktično- strokovno relevantne vsebine, bo zanimiva za učitelje praktike, svetovalce na šolah in zunanjih podpornih institucijah. Morala bi zanimati tudi izobraževalce učiteljev in nenazadnje tudi širok krog študentov, ki se v teh programih formirajo kot bodoči učitelji. (doc. dr. Igor Bijuklič)
Leto izida: 2023
Št. strani: 254
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612971946
Zbirka: Razprave FF
Redna cena: 23,90 EUR